PUBLIKATIONEN VON LEAH LENNIG








KONFERENZBEITRÄGE




  • What Remains When Novelty Wears Off? The Impact of Repeated Exposure to Metaverse Meetings on Creativity, in Proceedings of the International Conference on Information Systems, Vol. 45, 2024 (zusammen mit M. Hammerschmidt, N. Meyer, W. Weiger)

  • How Embodiment in Virtual Hybrid Meetings Affects Collaboration Experience: An Explorative Investigation, in: Proceedings of the International Conference on Information Systems, Vol. 44, 2023 (zusammen mit F. Tingelhoff, S. Schöbel, M. Hammerschmidt)

  • Meet Me in the Metaverse: How Self-Representation in Virtual Meetings Impacts User Experience and Meeting Performance, in: Proceedings of AIRSI – The Metaverse Conference, 2023 (zusammen mit M. Hammerschmidt, F. Tingelhoff, S. Schöbel)












Porträtfoto von Leah Lennig. Sie trägt ein weißes Shirt und einen schwarzen Blazer.


Kontakt



Leah Lennig, M.Sc.

Professur für Marketing und Innovationsmanagement

Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät

Georg-August-Universität Göttingen

Platz der Göttinger Sieben 3

(Oeconomicum)

Raum 1.203

37073 Göttingen


Tel. 0551 39-26548
leah.lennig@uni-goettingen.de